پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
۳ بازديد
۰ ۰

اسکن مغزی می‌تواند این خصوصیت اخلاقی شما را لو دهد!

 

به گزارش ایسنا،‌ تصور کنید دوست‌تان به پیام‌تان پاسخ نداده است. بسیاری از افراد ممکن است این را به راحتی به حساب گرفتاری یا حتی فراموش‌کاری دوست‌ خود بگذارند و با خود بگویند این صرفا یک رخداد تصادفی بوده و معنای به خصوصی ندارد. اما برخی دیگر ممکن است این رفتار را رفتاری خصمانه ارزیابی کنند و بگویند که دوست‌شان عامدانه قصد داشته آن‌ها را نادیده بگیرد. دانشمندان اینک کشف کرده‌اند که تفاوت این دو رویکرد، در عملکرد «قشر شکمی میانی پیش‌پیشانی» (vmPFC) نفهته است.

 

به نقل از ایندیپندنت،‌ به گفته آنها میان «سوگیری انتساب خصمانه» و پرخاشگری، رابطه وجود دارد و افرادی که با این مشکل مواجه‌اند ممکن است در پایداری و ثبات روابط خود و همچنین سلامت روانی و ذهنی‌شان دشواری‌هایی داشته باشند.

 

قشر شکمی میانی پیش‌پیشانی، بخشی از قشر پیش‌پیشانی در مغز نخستی‌سانان است که در ارزیابی شناختی اخلاق و تصمیم‌گیری، پردازش احساسات و خودآگاهی درگیر است. از این رو به گفته دانشمندان ممکن است ارتباط معناداری میان حساسیت به قربانی شدن، «سوگیری اِسناد خصمانه» و نشخوار ذهنی و خشم و پرخاشگری وجود داشته باشد.

 

پیش از این، مطالعات و بررسی‌های بسیاری در خصوص نقش اِسنادها و سوگیری‌های اسنادی خصمانه، در بروز پرخاشگری انجام شده است. به گفته روان‌شناسان، اِسناددهی، یک فرآیند شناختی است که فرد در آن تلاش می‌کند علل وقوع حوادث و رخدادهای پیرامون خود را به عاملی بیرونی نسبت دهد. برخی از پژوهش‌های روان‌شناسی نشان می‌دهند که رفتارهای پرخاشگرانه به طور جدی تحت تاثیر این گونه باورهای اِسنادی قرار دارند.

 

به گزارش لایوساینس، بررسی جدید دانشمندان حاکی از آن است که افرادی که موقعیت و شرایط اجتماعی را با سوگیری انتساب خصمانه تفسیر می‌کنند، نشانگرهای متفاوتی در فعالیت مغزی خود دارند و این نشانگرها نیز قابل شناسایی‌اند.

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.bazaar-baz.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fbazaar-baz.com

دانشمندان می‌گویند می‌توان با بررسی اسکن مغزی افراد، با احتمال تقریبا خوب ۷۵ درصد حدس زد که آیا آن‌ها در تفسیر موقعیت‌های مختلف، سوگیری انتساب خصمانه دارند یا نه. به گفته آن‌ها، از روی فعالیت‌های این ناحیه از مغز که در تنظیم هیجان، تصمیم‌گیری و خودشناسی نقش دارد می‌توان وجود این نوع سوگیری را پیش‌بینی کرد.

https://mub.me/TPSg

https://llk.dk/z1hma7

به گفته دانشمندان، قشر شکمی میانی پیش‌پیشانی در تفسیر یک وضعیت اجتماعی از نگاه فرد، نقش مهمی بازی می‌کند و این ناحیه از مغز، با یکپارچه‌سازی اطلاعات حسی در مورد دنیای بیرونی، و باورهای درونی فرد، رفتار و نگرش او را تنظیم می‌کند.

 

در این بررسی، ۵۸ داوطلب به فایل صوتی ۲۱ سناریوی اجتماعی فرضی به طور میانگین با مدت زمان ۴۰ ثانیه گوش دادند. این سناریوها شرایطی را توصیف می‌کردند که ممکن بود بر شنونده(شرکت‌کننده مطالعه) تاثیری منفی داشته باشند. برای نمونه، در یک سناریو، استادی به رغم قول قبلی، فراموش می‌کند که در مهلت مقرر، برای فرد شرکت‌کننده توصیه‌نامه بنویسد.

 

منبع : سیستم همکاری در فروش آنلاین بازارباز

 

https://gravatar.com/tomorivas4

https://tomorivas4.livejournal.com/profile

https://medium.com/@tomorivas4/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%B8%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%DB%B2%DB%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-80fa613a90a5

https://speakerdeck.com/tomorivas4

https://www.zillow.com/profile/TomoRivas4

https://www.scoop.it/u/tomo-rivas

https://www.sbnation.com/users/TomoRivas4

https://hubpages.com/@tomorivas

https://flipboard.com/@TomoRivas

https://www.theverge.com/users/TomoRivas4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/cfd0736c-b616-4a69-ac3c-896a05d20747/Tomo-R

https://doodleordie.com/profile/tomorivas4

https://giphy.com/channel/TomoRivas4

 

۱ بازديد
۰ ۰

5 راهکار برای لاغری شکم پهلو

در اینجا ما راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌تواند به شما در مسیر رسیدن به هدف کمک کند.

 

1) با هولاهوپ به جنگ چربی‌ها بروید.

هولاهوپ علاوه بر اینکه یه بازی سرگرم کننده دوران کودکی‌تان است، بهترین تمرین برای عضلات شکم است. این ورزش فضای کمی نیاز دارد و حتی می‌توانید جلوی تلویزیون بایستید و کالری بسوزانید. در تحقیقات صورت گرفته بر روی تاثیر هولاهوپ در لاغری شکم و پهلو، نشان داده شده است زنانی که از حلقه سنگین استفاده کرده‌اند، به طور متوسط 3.4 سانتیمتر از کمر و 1.4 سانتیمتر از باسن خود را تنها در شش هفته از دست داده‌اند!

https://did.li/ZYjZH

2) دراز و نشست را فراموش کنید!

به جای دراز و نشست از پلانک استفاده کنید. پلانک عضلات مورب و ماهیچه‌های دو طرف کمر و پهلوهای‌تان را هدف قرار می‌دهد و در نتیجه تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. در واقع، این حرکت قاتل چربی‌های شکم و پهلوست.

 

3) غذاهای ضد نفخ بخورید.

گاهی اوقات شکم و پهلو بد شکل، نه به دلیل چربی‌های اضافی و بلکه به دلیل نفخ شکم است! کربوهیدرات‌های فرآوری شده مانند نان سفید یا پاستا، شیرینی‌ها و چیپس‌ها باعث نفخ و افزایش وزن می‌شوند. اگر می‌خواهید نفخ شکم‌تان را از بین ببرید، می‌توانید از خوراکی‌های ضد نفخ مانند زنجبیل تازه و چای لیمو استفاده کنید. این کار متابولیسم را افزایش می‌دهد و سیستم گوارشی را تمیز می‌کند. همچنین باید مصرف پروتئین روزانه‌تان را افزایش دهید. مثلا اگر گیاهخوار هستید، میزان مصرف ماهی را افزایش دهید.

 

4) آرام باشید.

استرس دشمن شماست. مسئله این است که هرچه استرس بیشتری دارا باشید، کورتیزول بیشتری تولید می‌شود که مانع از کاهش چربی‌ها می‌شود. این هورمون سطح انسولین را افزایش می‌دهد و موجب کاهش قند خون شما می‌شود، در نتیجه میل به  غذاهای شیرین و چرب در شما افزایش می‌یابد.

درست است که آرامش، به کاهش وزن شما کمک می‌کند، اما زیاد هم آرام نشوید! نشستن طولانی مدت پشت میز یا روی مبل، فعالیت آنزیم لیپوپروتئین لیپاز که به چربی سوزی کمک می‌کند را کاهش می‌دهد. پس بایستید و آرام باشید!

 

5) چربی‌های شکم و پهلو را با HIIT منجر کنید.

مطالعات نشان می دهد. که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) می‌تواند به طور خاص چربی‌های شکمی را منفجر کند. و تاثیر بسزایی در لاغری شکم پهلو دارد. این نوع تمرینات به طور کلی چربی‌ها یعنی هر دو نوع چربی‌های احشایی و زیرجلدی را کاهش می‌دهد.

ماهیت شدت تمرینات HIIT به گونه‌ای است که در واقع، شما حتی پس از اتمام تمرین نیز به کالری سوزی ادامه می‌دهید. این تاثیر به افزایش متابولیسم شما کمک می‌کند و حتی کالری سوزی را تا شش ساعت افزایش می‌دهد!

 

 

https://gravatar.com/kurtismclea2

https://moz.com/community/q/user/kurtismclea

https://kurtismclea2.livejournal.com/profile

https://medium.com/@kurtismclea2/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%85-c9a8d31b635c

https://speakerdeck.com/kurtismclea2

https://www.zillow.com/profile/KurtisMclea2

https://www.scoop.it/u/kurtis-mclea

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.m-i-m.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fm-i-m.ir

https://www.sbnation.com/users/KurtisMclea2

https://hubpages.com/@kurtismclea

https://flipboard.com/@KurtisMclea

https://www.theverge.com/users/KurtisMclea2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/a9978c16-6736-4f4f-b514-1850ef87fab0/Kurtis-M

https://doodleordie.com/profile/kurtismclea2

https://giphy.com/channel/KurtisMclea2

https://www.intensedebate.com/people/KurtisMclea21

۴ بازديد
۰ ۰

خودرو ام وی ام X33 New

 

مدیران خودرو فروش ام وی ام X33 New یا X33 S را در سال 1399 شروع کرد. از ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به پیشرانه 4 سیلندر، موتور 2 لیتری و قدرت 139 اسب بخار اشاره کرد. این خودرو با دو گیربکس 5 سرعته اتومات و گیربکس CVT تولید شده است. این کراس اور جمع و جور دارای کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، دو حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، سنسور فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن جلو و عقب، مانیتور 8 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، تهویه اتومات، گرمکن صندلی‌های جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه‌های جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. برای تهیه لوازم یدکی ام وی ام X33 New با عالی‌ترین کیفیت می‌توانید فروشگاه اکسپرس یدک را انتخاب نمایید.

خودرو آریزو 6 پرو

 

برای معرفی یکی دیگر از جدیدترین خودروهای چینی بایستی چری آریزو 6 پرو را نام برد. این خودرو با برند فونیکس در سال  1401 به بازار داخلی معرفی شد. مصرف سوخت مناسب، فضای مناسب ردیف عقب، صندوق 440 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، رانندگی دو حالته‌ی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، رادار نقطه کور و تغییر لاین، رادار تصاف عقب، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتولایت و دی‌لایت، مه شکن عقب، نورپردازی 64 رنگ داخلی، سیستم صوتی 6 اسپیکره با ساب ووفر، مانیتور 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ایزوفیکس صندلی، دریچه تهویه عقب، شارژر وایرلس، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی از مزایای این خودرو می‌باشد. آریزو 6 پرو، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی و قدرت 147 اسب بخار دارد.

https://did.li/nydgT

خودرو تیگو 7 پرو

 

تیگو 7 پرو تحت برند فونیکس در سال 1400 به بازار داخلی عرضه شد. خودرو تیگو 7 پرو، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد. این ماشین پرطرفدار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ داشته و با حجم موتور 1.5 لیتر توانایی تولید 157 اسب بخار را دارد. تولید کننده تیگو 7 پرو، برای راحتی راننده و سرنشینان امکاناتی چون کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل، ترمز پارک برقی، دی‌لایت، اتولایت، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، شارژر وایرلس، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، سقف پانوراما، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، گرمکن فرمان، مانیتور لمسی 10.25 اینچی، نویگیشن، دوربین 306 درجه، سانروف، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای را ارائه داده است.

خودرو هایما S7 پلاس

 

هایما S7 پلاس به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای چینی توسط ایران خودرو در سال 1400 به این بازار عرضه شد. این خودرو مصرف سوخت مناسب، صندوق 400 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، مانیتور لمسی 8 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی را دارا می‌باشد. از مشخصات فنی هایما S7 پلاس خوب است که به گیربکس اتومات 6 دنده، موتور 1.8 لیتری، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ و قدرت 170 اسب بخار اشاره داشت.

خودرو ام وی ام X22 Pro

 

ام وی ام X22 در سری دوم با نام X22 پرو وارد بازار ایران شد. این خودرو در سال 1400 با گیربکس CVT 9 دنده مصنوعی، موتور 1 لیتری، پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ و قدرت 102 اسب بخار در بازار داخلی به فروش رسید. امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، فرمان دی‌کات، مانیتور لمسی 9 اینچی، تهویه دیجیتال، ایزوفیکس صندلی، سانروف، آینه جانبی با تنظیم برقی و گرمکن نیز در ام وی ام X22 Pro تعبیه شده است.

خودرو ام وی ام x55 Pro

 

در سال 1401 فیس لیفت دوم ام وی ام X55 توسط مدیران خودرو به بازار داخلی عرضه شد. ام وی ام X55 Pro دارای چهار تیپ IE، IE اسپرت، اکسلنت و اکسلنت اسپرت می‌باشد. ام وی ام X55 پرو اکسلنت دارای ارتفاع بلند سقف، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتوهلد، کالیپر قرمز، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، نورپردازی 7 رنگ داخلی، مانیتور لمسی 10.2 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت لحظات، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال لمسی، کول باکس، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. این خودرو قدرت 159 اسب بخار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری و گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد.

منبع: بازار یدکی

 

https://publiclab.org/profile/PennyReid22

https://www.credly.com/users/neha-asha/badges

https://www.pubpub.org/user/neha-asha-72

https://www.anobii.com/en/011466b4676c52c4d1/profile/activity

https://www.icy-veins.com/forums/profile/176715-pennyreid22/

https://www.quora.com/profile/Neha-Asha-44

https://www.wattpad.com/user/PennyReid22

https://www.openstreetmap.org/user/PennyReid22

https://www.tripadvisor.com/Profile/A4307KInehaa

 

۴ بازديد
۰ ۰

پارتیشن چیست؟ و آشنایی با انواع و کاربرد پارتیشن اداری

 

 

 

پارتیشن، یک ساختار قابل حمل یا ثابت است که برای جداسازی فضاهای داخلی استفاده می شود. پارتیشن ها می توانند از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، فلز یا پلاستیک ساخته شوند. آنها در طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها موجود هستند و می توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند.

 

انواع پارتیشن

 

پارتیشن ها را می توان بر اساس نوع مواد، نوع ساخت و عملکرد آنها طبقه بندی کرد.

 

 بر اساس نوع مواد:

     پارتیشن چوبی: پارتیشن های چوبی یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن ها هستند. آنها از چوب های مختلفی مانند ام دی اف، نئوپان، چوب طبیعی و ... ساخته می شوند. پارتیشن های چوبی ظاهری گرم و دنج به محیط می بخشند.

     پارتیشن شیشه ای: پارتیشن های شیشه ای از شیشه های مختلفی مانند شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه رفلکس و ... ساخته می شوند. پارتیشن های شیشه ای فضایی باز و روشن ایجاد می کنند.

     پارتیشن فلزی: پارتیشن های فلزی از فلزات مختلفی مانند آلومینیوم، استیل و ... ساخته می شوند. پارتیشن های فلزی مقاوم و بادوام هستند.

     پارتیشن پلاستیکی: پارتیشن های پلاستیکی از پلاستیک های مختلفی مانند پلکسی گلاس، پی وی سی و ... ساخته می شوند. پارتیشن های پلاستیکی سبک و ارزان هستند.

بر اساس نوع ساخت:

     پارتیشن های ثابت: پارتیشن های ثابت به سقف و کف متصل می شوند و قابل جابجایی نیستند.

     پارتیشن های متحرک: پارتیشن های متحرک می توانند به راحتی جابجا شوند و در صورت نیاز تنظیم شوند.

     پارتیشن های تاشو: پارتیشن های تاشو می توانند به راحتی جمع شوند و فضای کمی را اشغال کنند.

بر اساس عملکرد:

     پارتیشن های اداری: پارتیشن های اداری برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شوند. آنها می توانند برای ایجاد دفاتر خصوصی، اتاق های کنفرانس و ... استفاده شوند.

     پارتیشن های مسکونی: پارتیشن های مسکونی برای جداسازی فضاهای مسکونی استفاده می شوند. آنها می توانند برای ایجاد اتاق خواب، اتاق نشیمن و ... استفاده شوند.

     پارتیشن های تجاری: پارتیشن های تجاری برای جداسازی فضاهای تجاری استفاده می شوند. آنها می توانند برای ایجاد فروشگاه ها، رستوران ها و ... استفاده شوند.

https://mub.me/Ojv8

https://llk.dk/2vkg0u

کاربرد پارتیشن

 

پارتیشن ها می توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند. برخی از کاربردهای رایج پارتیشن ها عبارتند از:

 

 جداسازی فضا: پارتیشن ها می توانند برای جداسازی فضاهای مختلف در یک محیط استفاده شوند. به عنوان مثال، می توان از پارتیشن ها برای جداسازی دفاتر خصوصی، اتاق های کنفرانس، اتاق های نشیمن و ... استفاده کرد.

 ایجاد حریم خصوصی: پارتیشن ها می توانند برای ایجاد حریم خصوصی در یک محیط استفاده شوند. به عنوان مثال، می توان از پارتیشن ها برای ایجاد اتاق خواب در یک آپارتمان کوچک استفاده کرد.

 تغییر دکوراسیون: پارتیشن ها می توانند برای تغییر دکوراسیون یک محیط استفاده شوند. به عنوان مثال، می توان از پارتیشن های شیشه ای برای ایجاد فضایی باز و روشن استفاده کرد.

 بهینه سازی فضا: پارتیشن ها می توانند برای بهینه سازی فضا در یک محیط استفاده شوند. به عنوان مثال، می توان از پارتیشن های تاشو برای ایجاد فضایی چند منظوره استفاده کرد.

پارتیشنهای ام‌دی‌‌اف  دارای فریم

نتیجه گیری

 

پارتیشن ها ابزاری ارزشمند برای جداسازی، ایجاد حریم خصوصی، تغییر دکوراسیون و بهینه سازی فضا هستند. آنها در طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها موجود هستند و می توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند.

 

https://postheaven.net/greeeen1/jdydtryn-mdl-hy-prtyshn-dry-prchyn

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24887984

https://keywebco.mn.co/posts/46279014

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:32876750

https://www.pearltrees.com/greeen/3red/id73150787/item560580153

https://cape-wave.mn.co/posts/46279160

https://www.tumblr.com/ubaid214/735416029615980544/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%86%DB%8C%D9%86?source=share

https://justpaste.it/8qo9e

https://writeupcafe.com/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%86%db%8c%d9%86/

https://telescope.ac/educators/cpueci7fflrwb0togzsf0h

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.partiran-co.com

۴ بازديد
۰ ۰

پارتیشندوجداره مناطق مسکونی: مزایا، معایب و کاربردها

 

پارتیشن‌های دوجداره، یکی از انواع پارتیشن‌هایساختمانی هستند که از دو لایه ورق یا پانل تشکیل شده‌اند. این پارتیشن‌ها معمولاًاز جنس آلومینیوم، شیشه، یا ترکیبی از این دو ماده ساخته می‌شوند. پارتیشن‌هایدوجداره دارای مزایای متعددی نسبت به پارتیشن‌های تک جداره هستند، از جمله عایقصوتی و حرارتی بهتر، استحکام بیشتر، و زیبایی بیشتر.

 

در این مقاله، به بررسی مزایا، معایب، وکاربردهای پارتیشن‌های دوجداره در مناطق مسکونی می‌پردازیم.

 

مزایا

 

پارتیشن‌های دوجداره دارای مزایای متعددی نسبتبه پارتیشن‌های تک جداره هستند. از جمله مزایای این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

 

 عایق صوتی و حرارتی بهتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه،عایق صوتی و حرارتی بهتری نسبت به پارتیشن‌های تک جداره دارند. این امر باعث می‌شودکه بتوان از این پارتیشن‌ها برای جداسازی فضاهای پر سروصدا یا پر رفت و آمداستفاده کرد.

 استحکام بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه، استحکام بیشترینسبت به پارتیشن‌های تک جداره دارند. این امر باعث می‌شود که این پارتیشن‌ها برایجداسازی فضاهای پرتردد یا پرخطر مناسب باشند.

 زیبایی بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند از مواد و طرح‌هایمختلفی ساخته شوند. این امر باعث می‌شود که بتوان از این پارتیشن‌ها برای ایجاد یکدکوراسیون زیبا و مدرن استفاده کرد.

 

معایب

 

پارتیشن‌های دوجداره نیز دارای برخی معایبهستند. از جمله معایب این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

https://mub.me/p1qE

 قیمت بالاتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل استفاده از دو لایه،معمولاً گران‌تر از پارتیشن‌های تک جداره هستند.

 وزن بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه، معمولاً سنگین‌تراز پارتیشن‌های تک جداره هستند. این امر می‌تواند نصب و جابه‌جایی این پارتیشن‌هارا دشوارتر کند.

 

کاربردها

 

پارتیشن‌های دوجداره در مناطق مسکونی کاربردهایمختلفی دارند. از جمله کاربردهای این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 جداسازی فضاهای داخلی: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برای جداسازیفضاهای داخلی یک خانه یا آپارتمان استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان از اینپارتیشن‌ها برای جداسازی اتاق خواب از اتاق نشیمن، یا اتاق نشیمن از آشپزخانهاستفاده کرد.

 ایجاد فضای کار در خانه: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برای ایجاد یکفضای کار در خانه استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان از این پارتیشن‌ها برایجداسازی اتاق خواب از یک فضای کاری کوچک استفاده کرد.

 ایجاد یک دکوراسیون زیبا و مدرن: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برایایجاد یک دکوراسیون زیبا و مدرن در خانه استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان ازاین پارتیشن‌ها برای ایجاد یک دیوار جداکننده در اتاق نشیمن استفاده کرد.

 

نتیجه گیری

 

پارتیشن‌های دوجداره دارای مزایای متعددی نسبتبه پارتیشن‌های تک جداره هستند. این پارتیشن‌ها می‌توانند برای جداسازی فضاهایداخلی یک خانه یا آپارتمان، ایجاد فضای کار در خانه، یا ایجاد یک دکوراسیون زیبا ومدرن استفاده شوند.

 

در انتخاب پارتیشن دوجداره برای مناطق مسکونی،باید به عوامل مختلفی از جمله نیازهای کاربر، بودجه، و دکوراسیون داخلی خانه توجهکرد.

https://issuu.com/hafsagraves1

https://www.twitch.tv/hafsagraves1

https://www.openstreetmap.org/user/HafsaGraves1

https://www.tripadvisor.com/Profile/593hafsag

https://www.4shared.com/u/_4e3z9-_/HafsaGraves1.html

https://www.zillow.com/profile/HafsaGraves1

https://www.indiegogo.com/individuals/35641611

https://www.mixcloud.com/HafsaGraves1/

https://hubpages.com/@hafsagraves

https://unsplash.com/@hafsagraves1

https://www.evernote.com/shard/s569/sh/0992b48f-b266-64e9-33d3-fbdec5f1f1f0/ry2MDcCfv0huTPc3oZT8mxqwGtjE2fwjWlL5q7B3_MrciyuOEGQnw6MZwg

https://www.liveinternet.ru/stat/parchinco.com/

https://coub.com/45e0b1cdb6026c704c94